Bir süredir aklımda olan bir fikir bu. Çevremde birkaç kişide düşünüyor. İzmirde oldukça tutuldu da zaten. Bir arkadaşım şirinyere açmayı düşünüyordu sonra vazgeçti. Şimdi şirinyere açıldı ve tıklım tıklım.
Kenarda biraz paramda var. Ayrıca kobi kredisi falanda çekmeyide düşünüyorum. Ancak yönetim kısmı korkutuyor beni. Daha önce böyle bir tecrübem oldu sayılır ama sonu pek parlak olmadı. Yönetemedim. Danışmanlık firmalarından falan destek almayı düşünüyorum.
Beni düşündüren birşey daha var. Aylık kazanç bana mı kalacak? Aylık kazançtan mı yıllık kazançtan mı marka hakkı gibi bir para Burger king'e verecek miyim? Vereceksem ne kadar?
Bilgisi olan var mıdır acaba konu ile ilgili?