Proje yattı diyorsun.
Satmalı mıyım diyorsun.
Kendini telafi eder desek proje yatağından kalkacak mı
Biraz ilginç bir soru olmuş.
Ayrıca satışı düşünüldüğünde r10 piyasasında 300-500 eder gibi demişsin.
10 yaşında domain ama kayıt ücretini bile amorti etmeyebilir.