Taner ile bir çok proje'de birlikde çalışdık ,gerek kişiliği gerekse işine duyduğu saygıyla parmak ısırtıcak kişiliklerden birisi ,r10'da kefil olabileceğim çok ender insanlar'dan birisi ,başarıları'nın devamını diliyorum ,hayırlı işler.