CemaLi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gene iyi be .. bize baksana
Aslında bu oran 3 gündür böyle.Daha önce sizin gibi tık var ücret yoktu.Sabah bakınca 0.6larda seyrediyordu.İnşallah sizlerinde düzelir :/


Not: Şimdi baktım 2 tıka 0.04 daha almış.Arada iyi reklam çıkıyor anlaşılan