phpbot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
scrapebox ile adamlar yolluyorlar .

hit olarak saysa bir de reklama tıklasa ne güzel olurdu
Evet Hit olarakta saymıyorlar


Akismet Kurulu