Merhabalar arkadaşalar
Bu son dalgalanmaları çok kafaya taktık sinir küpüyüm resmen site tam kendine geldi ki dalgalanmaya yakalandı!
Bugün rakipleri vs incelerken baktım herkes inove teması kullanıyor, bu temanın fark eden yanı nedir sadece w3 hatasının olmaması mı ?
- Ben şimdi bir tema kullanıyorum inove'e geçsem farklılık(yükselme)yaşar mıyım.
- Değişitirmem bana zararı olur mu ( indexlenme )