Konu
Arka planda devamlı birşeylşer çalışıyor.
24-11-2010, 18:01:42
#8
aristokratx
Hocam Bilgisayarın Açılmaması İçin Hiç Bir sebep ve Neden yok msnmsgr haric tümünü devre dışı bırak.onu devre dışı bıraksan olur farketmez.Sen Dediğimi dene olmaz ise Msnden iletişime Geçelim Yardımcı Olurum.