Hocam Bilgisayarın Açılmaması İçin Hiç Bir sebep ve Neden yok msnmsgr haric tümünü devre dışı bırak.onu devre dışı bıraksan olur farketmez.Sen Dediğimi dene olmaz ise Msnden iletişime Geçelim Yardımcı Olurum.