Virüs.tür Hocam İllaki..msconfig den çalışan uygulamarı devre dışı bırakmayı dene bir.
Anlatım;
Başlat ->
Çalıştır->
msconfig yaz enterla.Açılan Sayfada Üstteki sekmelerden Başlangıç Sekmesine gel.Tekrar açılan sekmede
Tümünü DevreDışı Bırak butonuna Tıkla ve
Tamam Butonuna Bas.Sonra Bilgisayar yeniden başlatılsınmı diye bir uyarı verecek evet de yeniden başlat..Sonra Cevabı Yaz