50 kişiden 41'i tıklayacak bişey olmayacak hı . Sen google olsan böyle bir siteyi banlamazmısın böyle bir sitede ya hiç içerik yoktur yada reklamlara sen tıklatıyorsundur dediğin gibi.İp olayına gelince modeme reset atsanda fayda etmez hd numarasını kayıt ediyor pcnin.Adamlar otobana sürücüsüz araba çıkarıyor bunumu anlamayacaklar sence?