Bende nasıl oldu da sorun anında r10’da konu açılmamış diyordum. Gözümden kaçmış meğer

Herhangi bir problemden ötürü değil, kendimizi ve müşterilerimizi garanti altına almak adına fiber optik alt yapının güzergahı ve çekilişinin şekli ile ilgili alt yapı çalışmamız vardı. Son alt yapı çalışması dün gece tamamlandı. Fiber linkleri tekrar aktif hale getirilince BGP anonsları ile ilgili yazılımsal bir problem oluştu. Problemi bulup düzeltmemiz ise biraz zamanımızı aldı. Ama elimizden gelen en hızlı şekilde düzelttik sorunu.

Sorun anında tamamen kesinti olmasada Anons düştüğü için 15 dk lık peryotta yavaş, yavaş ip erişimleri gitti.

Bundan ötürü özür diliyor, sabrınız içinde teşekkür ediyorum.

Kolay gelsin.