fsp yada xilence (Alman ürünü çok sağlam ürünleri var) bu iki markayı tavsiye ederim.Benim bilgisayarda xilence 350 W'lık bir PSU var, şükür ne ses var ne tıkırtı.

Bende almadan önce araştırmıştım çoğu arkadaş xilence ve fsp önermişlerdi.