StanicEnemy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
HP ye laf atmayalım 1 seneye yaklasık hp kullanıcısıyım donma vs gibi problemler cıkmadı tıklama hızıda dahil
Bunlar benim görüşlerim tabiki sende veya baskalarında sorun cıkmamıstır belki. Sende toshiba veya Dell 'e aynı şeyleri yazabilirsin..