KahvaLti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
umarım istenen rakama satılır domain. yinede bugüne dek gidilmemiş olması, bugünden sonra gidilmeyeceğinin garantisi olmayacaktır. fiyatı ona göre vermekte fayda var; tutupta milyon dolar derseniz wipo ya gidecekleri yoksa bile giderler (bence).
Açıkcası hiç sanmıyorum gideceklerini. Alacak olsalar illada ipad.com'u alırlar. Sahibi ile iletişime geçtim. Milyon dolardan fazlasını istemiş. Almayacaklarını belirtmişler domain için. Konu kapanmış. Apple sanıyorum ki wipo ile hiçbir domain konusunda bağlantı kurmadı.