apple bu konuda sanırım wipo'ya hiç gitmemiş. çünkü ipad domaini hala aktif ve başkasında. ayrıca bundan önceki macosx sürümününde domaini uzun süre e-ticaret sitesi olarak kullanılmıştır. Yine macosx.com domaini hala başkasında ve macosx sürümleri hakkında destek veriyorlar sitelerinden.
Yani apple'ın wipoya başvuracağını sanmıyorum açıkcası.
umarım istenen rakama satılır domain. yinede bugüne dek gidilmemiş olması, bugünden sonra gidilmeyeceğinin garantisi olmayacaktır. fiyatı ona göre vermekte fayda var; tutupta milyon dolar derseniz wipo ya gidecekleri yoksa bile giderler (bence).