markaya sadece macosxlion olarak değilde macos veya macosx markalarınıda hesaba katarak bak derim. macos veya macosx (bunların marka tescillerinin mutlaka apple tarafından yapıldığına eminim) markalarının domainde geçtiğini düşünürsek wiponun artniyet olduğuna inanması pekte güç gelmedi bana ne yazıkki.
apple bu konuda sanırım wipo'ya hiç gitmemiş. çünkü ipad domaini hala aktif ve başkasında. ayrıca bundan önceki macosx sürümününde domaini uzun süre e-ticaret sitesi olarak kullanılmıştır. Yine macosx.com domaini hala başkasında ve macosx sürümleri hakkında destek veriyorlar sitelerinden.
Yani apple'ın wipoya başvuracağını sanmıyorum açıkcası.