alfainternetevi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim bi çıkarım yok bu işten, çıkarım olmayan birşeye de muhalefet yapmam, sadece görüş istemişsiniz,ben de bildiğim,dilimin döndüğü kadarıyla söyledim.
marka ihlali var,yukarıda örneğini saydığım sebepten dolayı var, sitede kullandığınız bu resimden dolayı var.Ayrıca o resimde domain satılıktır yazıyor, bu da cybersquatting denen olaya giriyor ve kötü niyetle kastedilen de budur.
Zor değil onu ordan kaldırmak. Konunun başında belirttiler bizde bilgisiz olduğumuz için kaldırdık zaten. Resmide ftpden sileriz sorun değil.

O zaman domaini sedo'da satışa çıkarmak veya açık arttırmaya çıkarmakta marka ihlali olacak sanırım ?