rctr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Neye göre yazdınız siz merak ettim? Ayrıca 3-5 bin $ satmaktan satmamayı tercih eder eminim.
Şuna göre yazdım, wipo denilen kurumun baktığı domain davalarında dikkat ettiği üç husus var;
1- kötü niyetle mi alınmış?
2- marka ihlali var mı?
3- domainden bir çıkarınız var mı? yani aktif bir kullanımınız mevcut mu?

şimdi;
1- sizin domaini tahmin etme ve bu marka çıkmadan tahmin edip tescil etme ihtimalinizi karşı taraf bir tez olarak sunabilir ki büyük ihtimal olumlu bulunur.
2- marka ihlali var, çünkü sitede şu an olmasa bile arkadaşların koyduğu SS'lere göre apple ile ilgili şeyler koymuşsunuz.
3- domainden çıkarınız yok, çünkü aynı SS'e göre this domain maybe for sale yazmışsınız ve aktif bir site yok zaten.