O domaini bırak milyonu onbinlere satamazsınız hocam. Apple kassın zaten 1.500 dolar, hadi işi garantiye alsın 4.000 dolarlık wipo masrafıyla her türlü alır. Birincisi zaten direkt adamların markasını sitenizde kullanmışsınız, ikincisi domain satılık olabilir yazmışsınız.Neresinden bakarsanız bakın
cybersquatting. Bence kasmayın verin 4-5 bine. Pirince giderken bulgurdan olmayın...
katılıyorum, bir markaya ait domaini domainler her ne kadar ilk gelen alır mantıgı ile alınsada kolay kolay elde tutamazsınız.
wipo alan adları mahkemesidir ve com uzantıda her ne kadar serbest dağıtılsada şirketlere özel bir alan adıdır.
günümüzde özellikle şu sıralar türkiyede de wipo vakaları çok sık görülmektedir.
domain sahibine önerim bu konuyu bir araştırsın, eğer beklentisi çok yuksekse bir avukatla durumu görüşsün.
hayırlısı, inşallah umdugunu bulursun.