Konu
Dell R310 partisi -- 32 GB Ram!! :)
23-11-2010, 18:14:43
#3
Darklord
Güzelde bu kadar ram 'e sence bu işlemci gitmişmi Engin abi
Dual olsaydı daha iyiydi.
Hayırlı makineler pardon satışlar