Alıntı
Niye böyle birşey dediniz, ben 206 almayı düşünüyorum da.
İkinci elde çok temiz peugeot bulmak inanılmaz zordur. Genel olarak peugeot modellerini gençler kullandıgı için modifiye vb. gibi bir çok şeyler yapılıyor. Parçaları inanılmaz pahalı ve ne kadar titiz kullanırsanız kullanın sürekli bir yerlerinde sorun cıkartıyor. Uzun yolda çok iyi 160 la git 1.6 motorlarda banamısın demiyor harika ancak en ama en ufak sorunda sanayiye soktunmu 250 TL minimum fiyat

Ben çok çektim belkide ondan öyle dedim inş. alırsan iyi temiz bir araca denk gelirsin...