Turkchat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aman aman.... dün yeni sattım peugeot 206yı ben bir daha mı asla!
Clio da olabilir bir arkadaş pm atmıs zaten onunlada görüşüyorum
Niye böyle birşey dediniz, ben 206 almayı düşünüyorum da.