Konu
Pazartesi kızla nasıl konuşmalıyım
23-11-2010, 03:55:19
#127
tekil
teknohaberci adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Gerçi o yıllarda daha doğmamışsındır ama sana yazmışlar.
Sen neymişsin be abi
ilk defa sana katılıyorum