Senin 1 kuruşun markette kalıyor, market sahibininki de kıyafet mağazasında, onunki de başka bir yerde, sende bir şekilde fazladan 1 krş alıyorsundur bir yerlerden. Dolayısıyla dönüp dolaşıp sana geliyor o para. Ekonomi döndürüyor yani 1 kuruşu. Kimseye haksız kazanç olduğu falan yok benim düşünceme göre