Başka bir sorun olmalı mutlaka.
Yönlendirmeyi nasıl yapıyorsunuz? Örneğin giriş yapıldı diyelim session'a atadınız değeri. Daha sonra Response.Redirect("default.aspx", false); gibi mi?
Veya şöyle sorayım. Sayfa içinde session'ı atadıktan sonra ne yapıyorsunuz?