Tutaynet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
fiyatı pm den göndermekte moda oldu. Buraya yazsana kardeşim r10 fiyatını, neyi gizliyorsun, töbe yarapbii :s
siz kendiniz konu actıgınız zaman öyle yaparsınız