MillStory adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tesekkurler ama ben sadece ana sayfada ve ilk kayitin icinde ve en ustunde goruntulenmesini istiyorum.
Blogspot'un kendi adsense menusunden bu mumkun degil, kodla yapmak lazim galiba ...
kayıt içi reklam , dediğiniz gibi kodlarla yapılıyor hocam buyrun https://www.r10.net/r10-bilgi-arsivi/...ami-koyma.html temaya göre değişiklik gösterebilir