Tesekkurler ama ben sadece ana sayfada ve ilk kayitin icinde ve en ustunde goruntulenmesini istiyorum.
Blogspot'un kendi adsense menusunden bu mumkun degil, kodla yapmak lazim galiba ...
kayıt içi reklam , dediğiniz gibi kodlarla yapılıyor hocam buyrun
https://www.r10.net/r10-bilgi-arsivi/...ami-koyma.html temaya göre değişiklik gösterebilir