size %100 katılıyorum
ama şikaret gelmezze dc bunu farketmeside çok zor ben 1 sene kullandım

bu şekilde
ayrıca sunucu yapılan ilegal şeyler dc sorumlulugunda degilldir doga olarak

butun sorumlulukla size ait ayrıca başına dertte girmez en fazla sunucu iptal veya reinstall yaparlar
İyi Çalışmalar dilerim
Kesinlikle lisans ücretlerini alt edebilmek için değil, bilgilendirme amaçlı yazdım. Yoksa lisanslı Microsoft ürünlerinin yasa dışı kullanımı oldukça büyük zararlara yol açabilir. Nitekim (yine verimerkezi OVH ise) her sunucu için OVH ile sanal olarak sözleşme imzalanmaktadır ve sözleşme içeriğine göre: "Sunucuya ait
hertürlü yazılımsal yükümlülükler sunucuyu kiralayana aittir." maddesi yer almaktadır.
İyi çalışmalar dilerim.
Murat Aybars