Maximo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sadece bilgilendirme amaçlı söylüyorum:
Panel üzerinden sağlanan KVM ile bahsettiğiniz verimerkezi OVH ise; panelden sağlanan vKVM'dir. vKVM ile windows kurmanın imkanı yok maalesef. Söz konusu olan tamamen sanallaştırılmış bir KVM. Hardware IP KVM ile dediğinizi yapmak mümkn fakat o zamanda KVM'nin harici disk imajlarını sunucuya mount edebilme özelliği bulunmak durumunda. Başka bir seçenek; (yine bahsettiğiniz verimerkezi OVH ise) sunucuyu rescue pro mode'a geçirip sunucuya çektiğiniz iso'yu mount edebilir akabinden netboot'u vKVM olarak değiştirip sunucuyu reboot edip vKVM'de çalışmasını böylece kurulmasını sağlayabilirsiniz. FAKAT kurulum tamamen unattended (lisans, sürücler, remote desktop enabled vs.) olmalı aksi takdirde vKVM hata vermektedir.

İyi çalışmalar dilerim.
Murat Aybars
size %100 katılıyorum
ama şikaret gelmezze dc bunu farketmeside çok zor ben 1 sene kullandım
bu şekilde
ayrıca sunucu yapılan ilegal şeyler dc sorumlulugunda degilldir doga olarak butun sorumlulukla size ait ayrıca başına dertte girmez en fazla sunucu iptal veya reinstall yaparlar

İyi Çalışmalar dilerim