@halowen
Sizin yaptığınız gibi yapmak istiyorum bende. Linux sunucu alıp, basit bir VPS üzerinden KVM ile Windows kuracağım. Ama DC den biri gelipte kardeşim ben sana CentOS olarak verdim bu makineyi sen nasıl Windows Server 2003 Edt kurdun vs demesinden korkuyorum.

Bİrde bu kurulum da Ağ ayarları nasıl olacak oda beni düşündürüyor...


@muratdan
Hocam yanlış anlamışsınız, makine almayı düşündüğüm DC zaten panel üzerinden KVM sağlıyor, türünü cinsini bilmiyorum ama şuan. Alırsam böyle bir sunucu KVM ile kurmakta sorun yaşarmıyım endişesindeyim.