@ZeroBilisim
Ramazan Bey kullandıkları KVM sistemlerini maalesef bilmiyorum. Bu sözünü ettiğim pahalı Win OS satan arkadaşlardan henüz sunucum yok, alırsam kurabilirmiyim diye soruyorum.