Merhaba arkadaşlar,

Şuan bir proje için adetli olarak farklı locasyonlardan dedicated sunucular kiralıyorum. Kullanmam gereken OS Windows türevleri. Fakat Linux olarak verilen makine ile WinOS olarak verilen makine arasında bazı hostlarda inanılmaz farklar oluyor (1 aylığına 50$ isteyen var W2K8 R2 Web Edtion için). Klasik Türk aklı kurnazlığa iyi çalışıyor ki aklıma "KVM Over IP ile Linux Sunucuya Win OS Kurma" fikri geldi. Yani Linux olarak teslim edilen makineyi sıfır linux bilgim ile hiç kullanmadan hostun sağladığı panel vasıtasıyla IP-KVM ile kendi makinemdeki ISO dosyasıyla kurmak istiyorum. Sizce bu yapılabilir mi? Sorun çıkarırsa ne gibi dertler açar başıma?