Merhaba arkadaşlar
Sitemi 3.8.x den Vbulletin 4 sürümüne geçirdim . Geçirmemle beraber birkaç düzenleme yaptım vs ama tek sorun postbite yeni alan eklemede kaldı.
Eski sürümlerde field olayı ile eklediğimde oluyordu fakat bu sürümün kodları çok daha değişik çözemedim bir türlü.
Yardımcı olabilirseniz sevinirim