Yaklaşık 15 gündür adsenseden gelen gelirimiz %70 oranında düştü.Eskiden aldığımız tık sayısında herhangi bir değişiklik olmadığı halde böyle önceleri çöp reklamlardan şüphelendik ama bundan da bir yarar göremedik.Bu durum geçici bir durum olabilirmi yoksa böyle devam edecekmi bizim başımıza gelen bu olay sizlerinde başına geldimi bu durumdan çıkmak için bilgi ve deneyimlerinizi bekliyoruz.Saygılar.