İş 2 gün önce bitti ve istediğim gibi oldu bende bugun gorsellık uzerınde calısacagım merak edenler varsa aşağı caps atıyorum oradan baksın ve yaramazkedicik nickli arkadaşın dediği gibicoğu coder saatlik çalışır benim çalıştığım coder günlük 50 TL ile çalışıyordu ve işi iki buçuk günde bitirdi bende bugün görsellik üzerinde çalışmalar yapıp kendimce eksikleri tamamlayacağım kısacası ben çıkan işten memnunum istediğim şekilde uygulama gönder sayfası oluşturdu istediğimde zaten oydu.