MC_delta_T adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iyi olur. müsait olunca ona da bot yazarım.



pm atma ( atamazsın zaten, kapalı ) buraya yaz ki belki başkaları da ekler birşeyler.



bu arada şöyle birşey var. işini görmüyor mu? görmüyorsa neden?
https://www.r10.net/ucretsiz-scriptle...y-eklendi.html
Özel alan felan yok ondan dolayı.