Konu
Ücretsiz bot yazıcam. ne istersiniz?
19-11-2010, 21:38:46
#15
Ozcan_SARICA
MC_delta_T adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
iyi olur. müsait olunca ona da bot yazarım.
pm atma ( atamazsın zaten, kapalı
) buraya yaz ki belki başkaları da ekler birşeyler.
bu arada şöyle birşey var. işini görmüyor mu? görmüyorsa neden?
https://www.r10.net/ucretsiz-scriptle...y-eklendi.html
Özel alan felan yok ondan dolayı.