bu kafayla gidersen askere zor alırsın itrade
öyle boş boş duruyordu hocam başlığıda biraz dikkat çeksin diye öyle yazdım

gerçi r10 üzerinden çokta birşey yapmıyorum itradeyi pek önemsemiyorum ama yinede itrade almak güzel
@zekai zekaya ne alakası var sinirlerimi çıkarıp banlatmak mı istiyorsun beni