RadiOKaaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eger full otomatik film botu olursa vede destek verilirse ucretinide vermek isterim.

Buradaki bazi arkadaslari yazdirdim ucretle iki gun sonra adamlar kayiplara karisti veya bende calisiyordu calismasi gerek gibi cevaplar aldim eger adam akilli olacaksa emeginizin karsiligini seve seve veririm.
şu anda ücret almıyacam. açtığım konuları incelersen anlarsın

nasıl birşey olmasını istediğini yazman yeterli. nerden çekecek? neye göre çekecek vs..