hocam ftp ye uzun zamandır girmiyorum nasıl oluyor da kendi kendine siteye iframe virüsü bulaşıyor?
Filezilla falan kullanıyorsanız orada şifreniz kayıtlı kalıyor, yada C-rackli bir ftp programı kullanıyorsanız ordanda sitenize virüs girmiş olabilir.