googleteam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
5 aydır kullanmadıgım adsense hesabım 18 Kasım 2010 05:30 da kapandı ayın 1 inde biriktirdigim ödemeyi istemiştim bu parayı bu ay sonu alabilirmiyim acaba:S
geçen ay bende aynı gün aynı saatte banlanmıştım ne yazıkki alamadım ödemeyi