hocam ben scriptinizi kurdum gerçekten hoşuma gitti. şimdilik bir sorun göremedim. sormak istediğim 1-2 şey var sadece. öncelikle gördüğüm kadarıyla reklam yönetimi yok. reklamları nerden ekliyoruz.
2. olarak video'ların önüne reklam ekleyebiliyormuyuz? reklama tıkladıktan sonra video'yu izleyebilmesi için.