Arkadaşlar 19 ekim 2010 tarih itibari ile dibe vuran bir sitemde o tarih itibari ile özgün post kasmaya devam ediliyor.

Fakat hala bi gelişme yok ve açılan benzersiz başlık bile 2.sayfada çıkıyor bu nasıl bir iştir anlamış değilim...