Drupal 7 stable değil hala beta sürümünde benim tavsiyem yeni sitelerde hala 6.xx sürümünü kullanman.Çünkü 7 kararlı sürümü çıkması kadar eklentilerinde güncellenmesini bekleyeceksin.Drupal 7 sürümü ilk çıktığında kullanmıştım hala biçok hata ve eksik var bence 6.xx sürümüne devam.