Beyler öğle yada böğle biri ile anlaştım konunun uzamasına gerek yok evet 75 TL'ye yaparım diyende oldu 600 tl'ye yaparım diyende benimde hemşerim çıktı bir arkadaş adanada 150 tl'ye yaparım dedi ona yaptırıyorum şuan zaten istediğim gibi olursa 2-3 projem daha var onlarıda yaptıracağım istediğim gibide yapamazsa canı sağolsun ilerleyen zamanlarda başkaları ile çalışırım olur biter 150 tl benim için çok büyük bir para değil gerçekten işin hakkı 600 olsa 600'de öderdim ama bence 1-2 günlük basit bir iş için 600'de çok 200'de basit bir kodlama ile basit bir sistem yazılacak ve bence hakkı 100 -150 tl civarıdır kimseye'de hakkında fazlasını ödemem