direck admin kullanıyorum malesef...birde hıc kurmadım kuruluma gectıgım anda cıkıyor bu


ilgınctır memory lımıt dıyede bırsey yok


[root@server ~]# php -i | grep php.ini
Configuration File (php.ini) Path => /usr/local/lib
Loaded Configuration File => /usr/local/lib/php.ini
[root@server ~]# nano /usr/local/lib/php.ini
[root@server ~]#


giriyorum ctrl +w ıle arattıgımda cıkmıyor