direck admin kullanıyorum malesef...birde hıc kurmadım kuruluma gectıgım anda cıkıyor bu
ilgınctır memory lımıt dıyede bırsey yok
[root@server ~]# php -i | grep php.ini
Configuration File (php.ini) Path => /usr/local/lib
Loaded Configuration File => /usr/local/lib/php.ini
[root@server ~]# nano /usr/local/lib/php.ini
[root@server ~]#
giriyorum ctrl +w ıle arattıgımda cıkmıyor