Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
dediklerinizi hallettim
</body> tagını sayfanın altına aldım
face için ana kodu da yorum kodunun üzerine de ekledim
ama yine olmadı.
şiir id sini nasıl alabilir
nasıl ekleyebilirim.
bunun için örnek bir menü sayfası kodu paylaşıyorum.
</div>
<? } ?>
<div class="anast2"style="width:168px;">
<div class="anast">Karışık Şiir Demeti</div>
<div style="padding:3px;">
<? $soren=mysql_query("SELECT id,baslik FROM siir WHERE onay=1 ORDER BY rand() LIMIT 10");
while($ebul=mysql_fetch_array($soren)) {
$enb=stripslashes($ebul['baslik']);
echo '<a href="'.linkyap('siir',$enb,$ebul[id]).'"> » '.$enb.'</a><br>';
}
?>
</div>
burdan bulunabilir mi bilmiyorum
bir de sayfa içerindeki kodu ekleyeyim
aşağıdaki kod da eski yroum sisteminin kodları
<!--Yorumsistemi-->
<form name="dpsiir" action="yrmat.php?ekleyen=<? echo $ekleyen;?>&siirid=<? echo $siirid;?>&yazarid=<? echo $yazarid;?>&cmd=1" method="post">
<?php
$sql13 = mysql_query("SELECT * FROM yorum where sid='$siirid' order by id DESC LIMIT 0, 3 ");
while ( $veri3 = mysql_fetch_array($sql13) )
{
$id=$veri3['id'];
$ekleyen=$veri3['ekleyen'];
$yorumx=$veri3['yorum'];
$tarihx=$veri3['tarih'];
$onay=$veri3['onay'];
$sql14 = mysql_query("SELECT * FROM uyeler where kadi='$ekleyen' ");
while ( $veri4 = mysql_fetch_array($sql14) )
{
$avatar=$veri4['avatar'];
}
if ($onay=='0'){
}
else
{
?>
<TABLE border="0" BACKGROUND="images/yorumartalan.gif" width="462" height="100"><tr>
<td > <img width="50" height="50" src="<? echo $avatar;?>"></img></td><td width="450" align="left" valign="top" ><br><i><?php echo substr($yorumx,0, 200);$sayi=strlen($yorumx); if($sayi >=200){ echo "</i> || <a onclick=\"window.open('yrm.php?id=".$id."','POPUP' ,'width=500 0,height=500,scrollbars=0');return false;\" href=\"#\"><b>Devamı..</b></a> ";}?></td></tr>
<td > <b><? echo $ekleyen ?></b> </td><td align="right"><b>Tarih:</b><?php echo $tarihx; ?></td></tr>
</table>
<? }} ?>
buna göre
xid kısmını nasıl yazmam gerekir?