işte burada bahsetmek ıstedıgımde bu zaten,parayı tl olarak cekersenız bankanın kuru cok dusuktur vede zarar edersınız ama dırek euro veya dolar olarak cekersenız dırek gıdıp change ofıslerde(döviz burolarından)bozdurmanız kaybınızı mınımuma ındırecektır.yoksa kartı almanın bır mantıgı olmaz forumlarda zaten bozdurabılıyoruz..