1) Bilgisayarınızda Kesinlikle Nod32 Bulundurun.
2) Çalıntı Hesapla Genellikle "Phishing" (olta) denen yöntemle çalınıyor,
bi site var türkiyede bilirsiniz w....m diye orada phishing yapıp milletin kini çalıp paylaşıyolar.
3) Benimde ilk başlarda çalındı 3-4 adet mail attım hotfile a ama bana saçma sapan cevap yazmışlardı yani (Soguk Su Olayı)..
Bu arada Geçmiş olsun arkadaşım..
Evet katılıyorum olta saldırısına maruz kalmışsın büyük ihitmal geçmiş olsun..Fakat bir yerde size katılmıyorum kesinlikle antivürüsünüzü değiştirin.Herkez nod32 kullanmanızı tavsiye etmiş.Ben kesinlikle tavsiye etmiyorum hatta ve hatta nod32 kadar aptal bir antivürüs şirketi olmaz diyorum.