1) Bilgisayarınızda Kesinlikle Nod32 Bulundurun.
2) Çalıntı Hesapla Genellikle "Phishing" (olta) denen yöntemle çalınıyor,
bi site var türkiyede bilirsiniz w....m diye orada phishing yapıp milletin kini çalıp paylaşıyolar.
3) Benimde ilk başlarda çalındı 3-4 adet mail attım hotfile a ama bana saçma sapan cevap yazmışlardı yani (Soguk Su Olayı)..
Bu arada Geçmiş olsun arkadaşım..