Hocam genelde exploit yazanlar , yazarken en ufak emeği geçen arkadaşının ismini bile unutmaz yani kadının orda isminin geçebilmesi için çayın kahvenin dışında bir şey in geçmesi lazım olayın içinde ama çay,kahve omuzlara masaj bile paha biçilemez , bize genelde ne bu , gene ne yapıyorsun bak biliyorsun geçenlerde ne olduğunu bak şöyle olur falandı diyorlar

karı koca arasında ne geçti bilemeyiz şimdi zaten aralarına da girilmez
Edit: ne hocamı yaa beni de alıştırmayın laa