teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ya çay kave yapmıştır ne bilim masaj yapmıştır. Omuzlarına falan. Olamaz mı Duygusal olarak hep yanındadır. Yani bize düşmez öyleleri ama
Hocam genelde exploit yazanlar , yazarken en ufak emeği geçen arkadaşının ismini bile unutmaz yani kadının orda isminin geçebilmesi için çayın kahvenin dışında bir şey in geçmesi lazım olayın içinde ama çay,kahve omuzlara masaj bile paha biçilemez , bize genelde ne bu , gene ne yapıyorsun bak biliyorsun geçenlerde ne olduğunu bak şöyle olur falandı diyorlar